خرید بچینگ پلانت

یکی از هسته های اصلی برای تولید بتن، دستگاه بچینگ پلانت می باشد که در بسیاری از پروژه های عمرانی و ساختمانی سازی استفاده می شود. بتن یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختماتی است که شما باید در ساختمان ها استفاده کنید.بسیاری از کارفرمایان پروژه های بزرگ و کوچک  برای تولید بتن  از دستگاه بچینگ استفاده میکنند. شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت با مجموعه نوید صنعت بتن تماس بگیرید. 

خرید و فروش بچینگ پلانت

بچینگ پلانت چیست؟

همان طور که گفتیم شما برای تولید بتن، نیاز به دستگاهی بچینگ پلانت دارید. در حقیقت به کارخانه تولید بتن، بچینگ پلانت گفته می شود، مطمناً بارها در مسیر گذر از جاده ها کارخانه های تولید سیمان این دستگاه ها را مشاهده کرده اید. بچینگ پلانت بتن ( batching plant )  هسته اصلی یک ایستگاه تولید بتن می باشد. در دستگاه بچینگ پلانت، تمام موارد مورد نیاز برای ایجاد بتن مانند سیمان، ماسه، آب و … به صورت جداگانه وزن میشود و بعد از آن با نسبت های معینی به درون میسکر بتن دستگاه بچینگ وارد می شود.  کار میکسر این است که در زمان معلومی با هم مخلوط می شود و در آخر کار بتن تولید می شود. ظرفیت بچینگ پلانت ها بر اساس حجم میکسر آنها بیان می شوند. در مدل های متداول در ایران و نوید صنعت بتن ، بچینگ پلانت با حجم میکسر ۰/۵، ۰/۷۵ و ۱ متر مکعب است.

قیمت بچینگ پلانت

قیمت دستگاه بچینگ پلانت به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  • جثه دستگاه
  • سرعت تولید
  • توانایی اندازه گیری دقیق دستگاه
  • قابلیت حمل
  • کیفیت بتن که تولید میشود
  • نوع و مدل دستگاه
  • مدت زمان گارانتی بچینگ پلانت

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه بچینگ پلانت با کارشناسان نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

قیمت بچینگ پلانت

خرید و فروش دستگاه بچینگ پلانت

همان طور که میدانید بچینگ بتن از دستگاه های کاربردی برای پروژه های ساخت و ساز بزرگ و کوچک هستند که کاربرد های زیادی دارد و شما  میتواند در انجام پروژه های مختلف ساختمانی از این دستگاه کمک زیادی گرفت.

شرکت های زیادی وجود دارد که اقدام به فروش دستگاه بچینگ کرده اند اما بسیاری از شرکت ها در تولید دستگاه از قطعه های بی کیفیت استفاده می کنند اما یکی از خدمات شرکت نوید صنعت بتن این می باشد که تمامی دستگاه های با کیفیت و علاوه بر این خدمات پس از فروش هم دارند. شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

طرز کار بچینگ پلانت چگونه می باشد؟

  1. در ابتدا قسمت های مختلف دستگاه مثل میکسر، کمپرسور، پمپ روغن هیدرولیک و نوار انتقال روشن می شود و این نکته را در نظر بگیرید که  باسکول باید خالی باشد.
  2. بعد از روشن کردن دستگاه های مورد نیاز، اول سنگدانه ها که شامل شن و ماسه می باشند با تعیین درصد اختلاط برای وزن با باکت روی نوار نقاله منتقل میشود و بعد از انجام آن مصالح مخلوط میشود.
  3. پس از مخلوط کردن مصالح، آب یک طرف منبع آب به ترکیب مورد نظر اضافه خواهد شد. اگر مواد افزودنی خاصی برای تولید بتن لازم باشد اضافه خواهد شد.
  4. بعد از انجام تمامی مراحل بالا، ترکیب بدست آمد داخل میکسر می رود و مصالح تا مدت زمان مشخصی ترکیب می شود.
  5. این نکته را در نظر بگیرید که  هر چقدر میزان آب بیشتر باشد، زمان آماده سازی بتن هم بیشتر خواهد بود.

طرز کار بچینگ پلانت چگونه می باشد؟

انواع دستگاه بچینگ پلانت

بچینگ پلانت انواع مختلفی دارد که شامل:

دستگاه بچینگ قابل حمل

دستگاه بچینگ قابل حمل به خاطر داشتن چرخ زیر به آسانی جابجا می شود و یکی از مزیت های مهم این دستگاه این است که جای زیادی را اشغال نمیکند و همچنین مناسب محیط های شهری است. این دستگاه برای پروژه هایی که نیاز به بتن برای مدت زمان کوتاهی دارند بسیار مناسب می باشد.

یکی از معایب اصلی این دستگاه، پایین بودن حجم آن نیز است و حجم تولید در ساعت ها و ظرفیت محدود می باشد. 

دستگاه بچینگ ثابت 

دستگاه بچینگ ثابت یا استگاهی قابلیت جابه جایی ندارند پس جابجا کردن آن نیاز به دمونتاژ دستگاه می باشد که زمان زیادی هم میگیرد.

دستگاه بچینگ لایناربین

در این نوع دستگاه برای بارگیری و وزن مصالح از مخزن های فلزی استفاده میکنند که مصالح روی نوار نقاله قرار می گیرد و با روشن شدن این دستگاه مصالح به داخل سیستم بالا برنده هدایت می شود.

معمولا برای آسان کردن عملیات پر نمودن مخازن از یک رمپ پشپ لایناربین استفاده می کنند.

دستگاه بچینگ دراگلاین

دستگاه بچینگ دراگلاین دارای چنگک است که مصالح را پشت دیوارهای دستگاه جمع آوری می کند و بعد از آن عملیات انجام میشود.

بچینگ خشک

دستگاه بچینگ خشک فاقد میکسر است و تمام مصالح بعد از بارگیری از طریق یک شوت به داخل تراک میکسر هدایت میشود. قیمت بچینگ خشک به دلیل نداشتن میکسر بسیار پایین تر از بقیه دستگاه ها می باشد. 

بچینگ تر

در دستگاه بچینگ تر میکسر در جای خود قرار می گیرد و کلیه متریال ها بعد از بارگیری به داخل میکسر هدایت میشود و بتن با کیفیت تولید میشود.

مزایای خرید دستگاه بچینگ پلانت

خرید دستگاه بچینگ پلانت مزایایی دارد که شامل:

مزایای خرید دستگاه بچینگ پلانت

  1. بتن با کیفیت بالاتری تولید می شود.
  2. زمان بسیار کاهش پیدا می کند.
  3. حدف فضای نگهداری از مواد اولیه
  4. تولید حجم بالایی از بتن
  5. وزن دقیق مصالح
  6. مخلوط کردن دقیق مصالح
  7. صرفه جویی در هزینه

شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تجهیزات بچینگ پلانت

دستگاه های بچینگ بتن از تجهیزات و قطعات مختلفی ساخته شده است تا بتن درجه یک و با کیفیتی را در مدت زمان کوتاهی تولید بکنند. این قطعات شامل:

  1. سیلوی سیمانی      
  2. اتاق اپراتور
  3.  انتقال سیمان دستگاه
  4. باکت
  5. میکسر مخلوط کردن مصالح
  6. مخزن ذخیره مصالح
  7.  باسکول
  8.  تراک میکسر
  9. محفظه غبارگیری

شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت بتن با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.