طراحی و راه اندازی کراشر یخ شکن برای بچینگ پلانت

سازه های بتنی عظیم همانند سدها، ناوبرها، پایه‌های اسکله، برج ها و موج شکن‌های بزرگ در طول فرایند هیدراسیون سیمان و انبساط آن، گرمای زیادی تولید می‌کنند. البته این نکته را در نظر بگیرید که در سازه‌های کوچک این کار اهمیت زیادی ندارد، اما در تولید بتن زیاد به ویژه برای پروژه‌های سد سازی این موضوع بسیار مهم می باشد. این افراد برای کاهش و خنک سازی بتن در طول ساخت و ساز از دستگاه کراشر یخ شکن بچینگ استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شرکت نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

طراحی و راه اندازی کراشر یخ شکن برای بچینگ پلانت

کراشر یخ شکن بچینگ پلانت

در پروژه های بزرگ برای تولید بتن از دستگاهی به نام بچینگ پلانت استفاده میکنند. اما یکی دیگر از دستگاه های مهم که برای تولید بتن نیاز می باشد دستگاه کراشر یخ شکن است. وظیفه این دستگاه این است که  دمای بتن تولید شده را به شدت کاهش می دهد. شما میتوانید برای خرید بچینگ پلانت و خرید کراشر یخ شکن بچینگ با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کاربرد کراشر یخ شکن بچینگ

در زمان مخلوط کردن مصالح برای تولید بتن، دمای بتن به شدت افزایش پیدا می‌کند که این افزایش دما باید در محدوده‌ی استانداردی باشد. در پروژه‌های بسیار بزرگ مقدار تولیدی بتن بسیار زیاد می باشد به همین خاطر یکی از کاربرد های دستگاه کراشر یخ شکن بچینگ این است که دمای بتن تولید شده را به شدت کاهش می دهد.

در حقیقت گرمای هیدراسیون دما را در طول فرآیند عمل‌آوری تا 94 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌دهد و به همین دلیل باعث افزایش حجم بتن می‌شود. پس از عمل‌آوری، بتن دوباره سرد می‌شود و حجم آن کاهش پیدا می کند و در نهایت باعث ایجاد ترک در بتن می‌شود. برای جلوگیری از ترک خوردگی، از این دستگاه استفاده می کنند.

مزایای کراشر یخ شکن بچینگ

استفاده از کراشر یخ شکن بچینگ پلانت مزایایی دارد که شامل:

  • کراشر یخ شکن بچینگ با کاهش دمای تولید بتن، موجب تولید بتنی باکیفیت می شود و از بروز ترک‌های مجدد و در نتیجه کاهش مقاومت بتن جلوگیری می شود.
  • یکی از مزیت های کراشر یخ‌ شکن بچینگ این است که به اندازه نیاز پروژه یخ را خرد می‌کند. به همین خاطر در هزینه‌ها صرفه‌جویی می شود و علاوه بر آن باعث صرفه جویی در زمان هم می شود.

خرید کراشر یخ شکن بچینگ

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم کراشر یخ شکن بچینگ یکی از دستگاه های مهم در ساخت و تولید بتن انبوه می باشد. یکی از شرکت های موجود در زمینه فروش کراشر یخ شکن مجموعه نوید صنعت بتن می باشد. شما میتوانید برای خرید این دستگاه مهم، با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید کراشر یخ شکن بچینگ

طراحی و تولید کراشر یخ شکن بچینگ به چه صورت می باشد؟

جنس بدنه کراشر یخ شکن از نوع گالوانیزه و فولادی می باشد. اجزای تشکیل دهنده کراشر یخ شکن بچینگ شامل: بدنه، تیغه، موتور تسمه، فولی و... می باشد. طراحی و تولید کراشر یخ شکن به صورت زیر می باشد:

  1. بدنه داخلی و خارجی این دستگاه به صورت استیل یا گالوانیزه ضد زنگ می باشد.
  2. جنس تیغه های آن از نوع کروم نیکل است.
  3. موتور کراشر یخ شکن بچینگ از نوع موتوژن است.
  4. نیروی تولیدی در موتور این دستگاه توسط تسمه و فولی به تیغه‌ها منتقل می شود و به همین خاطر باعث به حرکت در آمدن کراشر یخ شکن بچینگ می‌شود.