بچینگ پلانت دراگلاین

دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین یکی از انواع دستگاه های بچینگ پلانت می باشد. این دستگاه از دو اجزای اصلی شن کش و سیم بکسل با متراژی 13 متر تشکیل میشود. شن کش و سیم بکسل به هدایت مصالح ساختمانی به این دستگاه کمک می کند و باعث انجام وزن گیری مصالح می شود. استفاده از لودرها در این دستگاه کارآمد نمی باشد و برای اینکه مصالح دپو شده به راحتی از روی پارتیشن ها جمع آوری شود بهتر است از جرثقیل های ثابت استفاده کنید که بر روی دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین نصب می شود. بچینگ پلانت دراگلاینی یکی از قدیمی ترین دستگاه ها برای تولید و ساخت بتن می باشد و به دلیل تعمیرات زیادی بسیار کم خریداری می شود. شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت با مجموعه  نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

خرید بچینگ پلانت دراگلاین + قیمت

قیمت دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین به دلیل تعمیرات زیاد و خرابی های متعدد افراد زیادی آن را خریداری نمیکنند. در حالت کلی قیمت دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. هزینه نصب دستگاه بچینگ دراگلاین
  2. ظریفیت دستگاه 
  3. مدل دستگاه
  4. برند دستگاه بچینگ

مشخصات فنی دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین

15 آمپر
هر بچینگ 0.5 الی 3 متر مکعب
نوع تولید بتنبتن تر, بتن خشک
دراگلاین
هیدرولیکی
6 اینچ
نوار نقاله 
20 متر 

 

بچینگ تر دراگلاین

بعد از اینکه مصالح بارگیری شده اند و به همزن بتن منتقل می شود، مخلوط کردن و ترکیب مواد با یکدیگر تا مرحله یکدست شدن آن ها در این دستگاه انجام می شود. بعد از بارگیری به داخل همزن بتن و مخلوط کردن مصالح درون میکسر بتن انجام می شود. بچینگ تر دراگلاین یکی از مدل های پر کاربرد بچینگ پلانت می باشند و می توانید از آن در اکثر پروژه های ساخت و ساز عظیم و بزرگ استفاده کنید.

خرید بچینگ تر دراگلاین

بچینگ خشک دراگلاین

در مدل بچینگ پلانت خشک دراگلاین مصالح ساختمانی به صورت خشک و با درصدهای مشخص وزن گیری می شوند و بعد از آن به دستگاه تراک میکسر منتقل می شود و در آنجا مخلوط می شود. به دلیل ناهمگنی مصالح، این دستگاه را در پروژه های خاص به کار برده میشود.

طرز کار دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین

شن و ماسه و دیگر مصالح مورد نیاز تولید بتن به وسیله سیم بکسل و شن کش بارگیری می شوند و پس از آن روی نوار نقاله قرار گرفته و سنجیده می شود.  بعد از آن آب مورد احتیاج با دقت در درصد حجمی یا وزنی به کمک پمپ آب به مصالح مورد نیاز اضافه می شوند و درآخر پس از مخلوط کردن درست و کامل آن ها، مصالح از طریق دریچه هیدرولیکی به داخل تراک میکسر تخلیه میشود. تمامی مراحل توسط اپراتور کنترل می شود.

کاربرد دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین

همان طور که می دانید دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین در بسیاری از پروژه های بزرگ و عظیم مورد استفاده قرار میگیرد. پروژه های بزرگ نیاز به بتن های زیادی دارند به همین خاطر کارفرما ها ترجیح میدهند به جای خرید بتن، آن را توسط دستگاه های بزرگ تولید کنند تا هزینه کم تری برایشان بی افتد. به همین خاطر یکی از کاربرد های دستگاه بچینگ پلانت دراگلاین تولید بتن با ظرفیت های متفاوت می باشد.