باکت بتن | انواع باکت بتن + قیمت آن

بهربرداری از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته در ساختمان سازی علاوه بر افزایش سرعت و امنیت در ساخت ساز باعث کاهش هزینه های موجود می شود. یک از مهمترین مراحل ساخت و ساز استفاده از بتن می باشد که باید توسط ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته تولید شود. دستگاه بچینگ پلانت یکی از دستگاه های مهم در زمینه تولید بتن می باشد. شما برای بالا بردن بتن های تولید شده از دستگاهی به نام باکت بتن  استفاده میکنید. خرید بچینگ پلانت و خرید دستگاه باکت بتن میتوانید با مجموعه نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

باکت بتن

باکت بتن چیست؟

باکت بتن ریزی از جمله تجهیزاتی می باشد که برای جابجایی و بالا بردن بتن به بالابرها متصل میشوند.  از جمله تجهیزات مهم جرثقیل ها و تاورکرینها می باشد که در ابعاد های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

قیمت باکت بتن

قیمت باکت بتن به عوامل مختلفی که در پایین به آن اشاره میکنیم بستگی دارد. شما میتوانید برای خرید باکت بتن با کارشناسان نوید صنعت بتن تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید، تا با راهنمایی های مشاوران مجموعه ما بهترین  مدل باکت بتن را برای پروژه های ساختمانی خود خریداری کنید.  نوید صنعت بتن از جمله شرکت های موفق در زمینه فروش و اجاره انواع تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی می باشد که در سالهای فعالیت خود در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب بکند. عوام تاثیر گذار بر روی قیمت باکت بتن شامل:

  1. ابعاد باکت بتن
  2. ضخامت باکت بتن
  3. ضخامت ورق باکت بتن
  4. حجم باکت 
  5. هزینه نصب دستگاه

انواع باکت بتن

باکت بتن از نظر نوع ظرفیت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که شامل:

باکت بتن 500 لیتر

کاربرد باکت بتن بتن 500 لیتر ، برای انتقال بتن های تولید شده با حجم نیم متر مکعت می باشد. به همین خاطر در پروژه های کوچک که نیاز به تولید بتن های کمتری دارند از این نوع باکت بتن استفاده می کنند. در ساخت باکت بتن 500 لیتر از ورقی به ضخامت 3 میلی متر استفاده میشود. تخلیه باکت میتواند از زیر یا از بغل آن نیز باشد.

باکت بتن 750 لیتر

این باکت بتن برای بتن به حجم 750 لیتر کاربرد دارند و با تخلیه گیربکسی طراحی و تولید میشود. برای ساخت  باکت بتن 750 لیتر از ورقی با ضخامت 3 میلیمتر استفاده می شود. 

باکت بتن 1000 لیتر

این باکت برای تولید بتن هایی به حجم 1 متر مکعب می باشد. از جمله مزایای این دستگاه میتوان به سرعت بیشتر کار نسبت به باکتهای کوچکتر اشاره نمود. ویژگی باکت بتن 1000 لیتری سیستم تخلیه از زیر و از بغل است. 

باکت بتن 1500 لیتر

در پروژه های بزرگ و عظیم که نیاز به ساخت بتن با حجم بالا می باشد از دستگاه باکت بتن 1500 لیتر استفاده میشود. یکی از پرکاربرد ترین باکت های موجود در بازار، باکت بتن ریزی 1500 لیتر می باشد. شما میتوانید برای خرید این باکت با مجموعه ما تماس بگیرید.

باکت بتن 2000 لیتر

تخلیه باکت بتن ریزی 2000 لیتر به صورت اهرمی و گیربکسی می باشد. این دستگاه در ساخت و ساز هایی که نیاز به حجم زیادی بتن دارند استفاده میشود.

اجزای تشکیل دهنده باکت بتن

اجزای تشکیل دهنده باکت بتن

باکت بتن از اجزای مختلفی تشکیل شده است که این اجزا شامل:

  • شاسی
  • گیربکس
  • جایگاه اپراتور

روش های تخلیه باکت بتن به چه صورت است؟

تخلیه باکت بتن به دو صورت می باشد که شامل:

تخلیه گیربکسی

 در حقیقت درب باکت بتن به وسیله  یک گیربکس کنترل میشود و عمل تخلیه نیز راحت تر انجام می شود.

تخلیه اهرمی

همان طور که از اسم آن پیدا است باکت بتنی توسط یک اهرم باز و بسته می شود. در این سیستم تخلیه ، عمل باز و بسته کردن درب نیاز به صرف انرژی زیادی دارد و کار آسانی نمی باشد.