بچینگ پلانت طرح لیبهر

بچینگ نیم متری طرح لیبهر یک وسیله کاربردی می باشد که برای تولید بتن به کار می رود. همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین کارها در فعالیت های عمرانی و پروژه های ساختمان سازی بزرگ و کوچک، تولید بتن نیز است. به همین دلیل دسترسی به یک دستگاه مناسب برای تولید بتن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بچینگ لیبهر یکی از انواع بچینگ پلانت می باشد که در بسیاری از پروژه های عمرانی مهم و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.  این دستگاه در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شود که شامل:

شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت طرح لیبهر با شرکت نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

بچینگ پلانت طرح لیبهر

بچینگ طرح لیبهر چیست؟

 در حقیقت دستگاه بچینگ طرح لیبهر به عنوان هسته اصلی برای تولید بتن شناخته می شود. وظیفه بچینگ طرح لیبهر این  است که مقدار معینی از مواد تشکیل دهنده بتن را درون میکسر ریخته می شود و آن ها را باهم مخلوط میکنیم. بعد از مخلوط کردن مواد اولیه، بتن استاندارد صنعتی تولید می شود مواد اولیه که در بچینگ برای بتن مورد استفاده قرار می گیرند، شامل سیمان، سنگدانه، آب، ماسه و... است.

قیمت دستگاه بچینگ طرح لیبهر

بچینگ نیم متری طرح لیبهر معمولا دارای قیمت ثابت و مشخصی می باشد. البته امکان دارد بین برخی نمونه های موجود در بازار تفاوت قیمت هایی وجود داشته باشد که شما در محله اول باید به این نکته دقت کنید که دستگاه خریداری شده، نباید بیش از حد معمول ارزان باشد. زیرا امکان دارد دستگاه شما فیک و فاقد کیفیت باشد. قیمت بچینگ  طرح لیبهر به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  1. کیفیت دستگاه
  2. ظرفیت دستگاه
  3. هزینه نصب دستگاه
  4. کیفیت بتن تولید شده

شما میتوانید برای خرید بچینگ پلانت طرح لیبهر میتوانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه بچینگ پلانت طرح لیبهر نیم متری

بچینگ نیم متری طرح لیبهر در انواع بتن تر و خشک تولید می شود و دردستگاه های تر، کل مواد با یکدیگر ترکیب می شوند و بلافاصله بعد از تولید مورد استفاده قرار می گیرد. اما دستگاه های خشک بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که محل پروژه از محل ساخت بتن فاصله دارد. به همین خاطر در این دستگاه، مواد خشک با یکدیگر ترکیب می شود و بعد از آن، آب و مواد افزودنی دیگر در محل بتن ریزی به دستگاه اضافه می شود.

بچینگ طرح لیبهر در ساخت ساختمان های بزرگ و مرتفع، ساخت پروژه های مهم شهر سازی، پروژه های کوچک و... استفاده میشود. شما با استفاده از این دستگاه می توانید کارها را به سرعت و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام بدهید.

تفاوت بچینگ پلانت طرح لیبهر با سایر بچینگ پلانت ها

یکی از تفاوت های اصلی بچینگ طرح لیبهر با سایر بچینگ پلانت این  است که نوع میکسر در دستگاه های بچینگ طرح لیبهرعمودی می باشد. در حالت کلی اصطلاح به این میکسرها، میکسر قلمی نیز گفته می شوند. دومین تفاوت آن ها، در سیستم وزن کردن است. سیستم توزین (وزن کردن مواد) در این دستگاه بسیار دقیق  می باشد .تفاوت سوم این دستگاه با سایر دستگاه های موجود نیز در شیوه انتقال مصالح است. در سایر بچینگ ها برای حمل مصالح از لودر استفاده می کنند. اما در بچینگ های لیبهر، این انتقال مواد توسط دستگاه ه دراگلاین انجام می شود.

 بچینگ نیم متری طرح لیبهر دارای باکت، میکسر، تابلو برق، اتاق فرمان، سیلوهای سیمان و... است. این دستگاه به طور معمول قادر می باشد در هر ساعت چیزی حدود 30 الی 40 تن بتن را برای کار شما آماده بکند. بتن های آماده شده توسط این دستگاه از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند.

تفاوت بچینگ پلانت طرح لیبهر با سایر بچینگ پلانت ها

برند لیبهر یکی از معروف ترین برندهای موجود در دنیا است که در زمینه تولید دستگاه بچینگ نیم متری طرح لیبهر نیز فعالیت می کنند. در سال 1949 و بعد از جنگ جهانی دوم، کشور آلمان نیاز به توسعه ساخت و ساز داشت. برند لیبهر یک شرکت آلمانی می باشد که از همان زمان حضوری موفق در این عرصه داشت. شما میتوانید برای خرید بچینگ پلانت با مجموعه نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

میکسر بچینگ پلانت طرح لیبهر

دستگاه بچینگ پلانت طرح لیبهر از اجزای مختلفی تشکیل شده است. یکی از اجزای مهم این دستگاه میکسر آن نیز می باشد. مکیسر این دستگاه از نوع قلمی است و وظیفه آن این است که مصالح مورد نیاز را به خوبی باهم میکس کند و تحویل شما بدهد. شما میتوانید برای خرید میکسر بچینگ پلانت طرح لیبهر با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه نوید صنعت بتن آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما نیز می باشند.