بچینگ پلانت راه ماشین

یکی از نوع های دستگاه بچینگ پلانت، ببچینگ طرح راه ماشین می باشد که  این دستگاه کاربردی در عرصه ساختمان سازی می باشد. همه افرادی که در کار ساختمان سازی هستند، دستگاه بچینگ پلانت را می شناسند. وظیفه دستگاه های بچینگ این می باشد که بتن لازم برای ساخت ساختمان را تولید کند. این دستگاه در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که هر یک از آن ها، ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارند. یکی از معروف ترین مدل های این دستگاه، بچینگ راه ماشین می باشد. امروزه بسیاری از پیمانکاران برای پیشرفت سریع فعالیت های عمرانی خود، از این مدل دستگاه بچینگ استفاده می کنند. شما میتوانید برای خرید دستگاه بچینگ پلانت راه ماشین با مجموعه نوید صنعت بتن تماس بگیرید.

بچینگ پلانت راه ماشین

قیمت دستگاه بچینگ پلانت راه ماشینی

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که هزینه خرید دستگاه بچینگ پلانت طرح ماشینی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دستگاه بچینگ پلانت طرح راه ماشینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  • هزینه خرید دستگاه بچینگ پلانت راه ماشینی دست دوم
  • ظرفیت دستگاه 
  • میکسر
  • هزینه نصب دستگاه
  • امکانات دستگاه

شما برای خرید دستگاه بچینگ راه ماشین باید به یک مجموعه معتبر و قانونی مراجعه بکنید. دستگاه های بچینگ از نظر قیمت، تقریبا گران می باشند. به همین خاطر بهتر است با خرید محصول از مجموعه ای قانونی و قابل اطمینان، خیال خود را از بابت کیفیت، اصالت و مناسب بودن قیمت محصول راحت بکنید. شرکت نوید صنعت بتن یکی از شرکت ها معتبر و قانونی می باشد که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس بگیرید.

نحوه کار دستگاه بچینگ پلانت راه ماشین

برای کار با دستگاه های بچینگ راه ماشین  معمولا به یک نیروی انسانی نیاز است. وظیفه این نیروی ایرانی این می باشد که قبل از شروع عملیات بتن، دستگاه را آچارکشی کند و همچنین بهتر است فرد قبل از باز کردن دریچه سیلو و شیر کمپرسور باد، از سالم بودن آن ها اطمینان پیدا بکند.

در مرحله بتن ریزی در دستگاه بچینگ راه ماشین، نیروی انسانی وظیفه دارد کمپرسور باد و حلزونی های انتقال دهنده سیمان را روشن بکند. همچنین بارگیری مواد و مصالح و توزین آن ها نیز باید توسط فردی مورد بررسی قرار بگیرد. روشن کردن نوار انتقال مصالح، درامر میکسر، باز کردن شیر آب و... از نکاتی می باشند که حتما باید به صورت اصولی و توسط یک نیروی انسانی کار بلد انجام شود. 

نکات مهم  دستگاه بچینگ پلانت راه ماشین

  • اگر در مناطق سردسیر از دستگاه بچینگ راه ماشین استفاده میکنید. بعد از انجام کار در بخش آب متر، آب موجود در آن را به طور کامل خالی کنید زیرا اگر این آب در قطعه بماند باعث یخ زدگی قطعه می شود.
  • پس از پایان کار، بهتر است ترکیبی از شن و آب را به داخل دستگاه میکسر بریزید و بعد از انجام عملیات، از پاک شدن دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • اگر در مناطق گرمسیر و شرجی از دستگاه بچینگ پلانت طرح ماشینی استفاده میکنید بهتر است قبل از تولید بتن، دریچه سیلوی سیمان را ببندید.

نصب دستگاه بچینگ پلانت راه ماشینی

نصب دستگاه بچینگ پلانت راه ماشینی

شما برای نصب دستگاه بچینگ راه ماشینی نیاز به یک فرد متخصص دارید تا بتواند به راحتی و با اصول ایمنی این دستگاه را نصب کند. اگر دستگاه بچینگ به درستی نصب نشود بعد از مدتی امکان دارد بعضی از قطعه های آن خراب بشود به همین خاطر بهتر است برای نصب دستگاه بچینگ پلانت راه ماشینی با مجموعه نوید صنعت بتن تماس بگیرید.